Sztuka gościnności Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają
X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.onepress
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Bestseller New York Timesa!
To był eksperyment, który zmienił wszystko. Will Guidara wprowadził pewne zmiany w przeciętnej nowojorskiej brasserie. Wkrótce Eleven Madison Park stała się legendą. Otrzymała cztery gwiazdki od New York Timesa, trzy gwiazdki Michelin, a jedenaście lat później została uznana za najlepszą restaurację na świecie. Co właściwie zrobił Will Guidara? Na pozór nic wielkiego - zadbał o gościnność, tak niezapomnianą i niesamowitą, że aż nierozsądną.
Bądź nierozsądny i zainspiruj się!
Simon Sinek
Ta wyjątkowa książka pokaże Ci, jak wywierać ogromne wrażenie na drugim człowieku. Wystarczy, że zamiast zwykłej obsługi zaoferujesz mu gościnność. Dzięki temu poczuje się wyjątkowy. Ta idea pozwoli Ci zrozumieć, że prawdziwy sukces polega nie tylko na doskonałym produkcie czy świetnym wykonaniu, ale przede wszystkim na zapewnianiu niezapomnianych doświadczeń. Dowiesz się również, jak wyjść poza oczekiwania klientów, zrobić na nich piorunujące wrażenie niezależnie od branży i sprawiać, by ludzie wracali po więcej. Bez względu na to, czy prowadzisz restaurację, butik, hotel, czy zarządzasz zespołem - idee opisane w tej książce staną się Twoim kluczem do sukcesu.
Każda organizacja może czerpać korzyści z przemyśleń Willa Guidary!
Simon Sinek
To był eksperyment, który zmienił wszystko. Will Guidara wprowadził pewne zmiany w przeciętnej nowojorskiej brasserie. Wkrótce Eleven Madison Park stała się legendą. Otrzymała cztery gwiazdki od New York Timesa, trzy gwiazdki Michelin, a jedenaście lat później została uznana za najlepszą restaurację na świecie. Co właściwie zrobił Will Guidara? Na pozór nic wielkiego - zadbał o gościnność, tak niezapomnianą i niesamowitą, że aż nierozsądną.
Bądź nierozsądny i zainspiruj się!
Simon Sinek
Ta wyjątkowa książka pokaże Ci, jak wywierać ogromne wrażenie na drugim człowieku. Wystarczy, że zamiast zwykłej obsługi zaoferujesz mu gościnność. Dzięki temu poczuje się wyjątkowy. Ta idea pozwoli Ci zrozumieć, że prawdziwy sukces polega nie tylko na doskonałym produkcie czy świetnym wykonaniu, ale przede wszystkim na zapewnianiu niezapomnianych doświadczeń. Dowiesz się również, jak wyjść poza oczekiwania klientów, zrobić na nich piorunujące wrażenie niezależnie od branży i sprawiać, by ludzie wracali po więcej. Bez względu na to, czy prowadzisz restaurację, butik, hotel, czy zarządzasz zespołem - idee opisane w tej książce staną się Twoim kluczem do sukcesu.
Każda organizacja może czerpać korzyści z przemyśleń Willa Guidary!
Simon Sinek
Polecamy również
33,57
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN
Wybrane diatryby i Encheiridion
33,57
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN
Psychopata w pracy, w rodzinie i wśród znajomych. Instrukcja obsługi
36,94
PLN
Cena rynkowa: 54.90 PLN
Biblia NLP Wydanie rozszerzone, ponad 350 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego
100,25
PLN
Cena rynkowa: 149.00 PLN
PSYCHOefekty 50 zjawisk psychologicznych, które wpływają na Twoje życie
33,57
PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN