Horyzonty pedeutologii
X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.difin
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Książka jest autorskim podejściem do rozważań dotyczących zawodu nauczycielskiego, uwzględniających przede wszystkim dynamiczne zmiany rzeczywistości i związane z tym nowe konteksty działalności szkół i pracy nauczycieli. Obejmuje swoją tematyką miejsce tej subdyscypliny pedagogiki w przestrzeni akademickiej i szkoły oraz wskazuje na możliwości szerszego wykorzystywania jej osiągnięć w nauce i praktyce nauczycielskiej. Podkreśla również potrzebę aktywnej obecności nauczycieli w dalszym tworzeniu myśli pedeutologicznej, ale również samych siebie, co jest ważnym kierunkiem dla zadowalającego funkcjonowania w przyszłości.
W książce są zatem scharakteryzowane autorskie horyzonty pedeutologii, wśród których można wskazać między innymi: fascynacje zawodem nauczycielskim; ontologiczne podstawy pedeutologii; myślenie pedeutologiczne w kształceniu nauczycieli; transformacje; przywództwo organizacyjne i naukowe pedeutologii; pedeutologiczną konsyderację; pedeutologię twórczości; pedeutologię empiryczną; przywództwo edukacyjne i naukowe; pedeutologiczną wyrazistość czy też horyzont eksperiencji. Monografia prezentuje zatem nowe podejście do rozważań o zawodzie nauczycielskim i jest zaproszeniem dla Czytelników do dialogu o zagubionych szansach dla zawodu nauczyciela, ale odkrywanych ponownie w poczuciu autonomiczności, doceniania wartości nauki i odnalezienia pewnych wskazówek dla wyzwalania nowej świadomości nauczycielskiej. Publikacja jest oryginalnym pomysłem Autora, nie mającym dotąd podobnego ujęcia w polskiej literaturze pedeutologicznej. Książka kierowana jest do nauczycieli akademickich, studentów specjalności nauczycielskich oraz do nauczycieli pracujących w szkołach.
W książce są zatem scharakteryzowane autorskie horyzonty pedeutologii, wśród których można wskazać między innymi: fascynacje zawodem nauczycielskim; ontologiczne podstawy pedeutologii; myślenie pedeutologiczne w kształceniu nauczycieli; transformacje; przywództwo organizacyjne i naukowe pedeutologii; pedeutologiczną konsyderację; pedeutologię twórczości; pedeutologię empiryczną; przywództwo edukacyjne i naukowe; pedeutologiczną wyrazistość czy też horyzont eksperiencji. Monografia prezentuje zatem nowe podejście do rozważań o zawodzie nauczycielskim i jest zaproszeniem dla Czytelników do dialogu o zagubionych szansach dla zawodu nauczyciela, ale odkrywanych ponownie w poczuciu autonomiczności, doceniania wartości nauki i odnalezienia pewnych wskazówek dla wyzwalania nowej świadomości nauczycielskiej. Publikacja jest oryginalnym pomysłem Autora, nie mającym dotąd podobnego ujęcia w polskiej literaturze pedeutologicznej. Książka kierowana jest do nauczycieli akademickich, studentów specjalności nauczycielskich oraz do nauczycieli pracujących w szkołach.
Polecamy również
46,81
PLN
Cena rynkowa: 59.00 PLN
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole
35,71
PLN
Cena rynkowa: 45.00 PLN
Szkoła na miarę ucznia z dysleksją
39,68
PLN
Cena rynkowa: 50.00 PLN
Nauczycielska diagnoza pedagogiczna w przedszkolu i w szkole
43,64
PLN
Cena rynkowa: 55.00 PLN
Jak zaangażować uczniów w naukę i zbudować dobry klimat w szkole
33,33
PLN
Cena rynkowa: 42.00 PLN