Metody terapeutyczne stosowane w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością
X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.difin
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Książka przedstawia metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami, instruktaże prawidłowego wykonania zabiegów oraz cele, jakie można osiągnąć, stosując daną metodę w terapii. Walorem publikacji jest opis instruktażu masażu Shantala Specjal Care, ćwiczenia na stymulację układu wzrokowego, na postawę, równowagę, motorykę dużą, a także na obustronną koordynację wzrokowo-ruchową.
W publikacji przedstawiono metody terapeutyczne dotyczące:
– integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością;
– nieprawidłowego rozwoju ruchowego dziecka (dogoterapia);
– diagnozy i metodyki pracy z dzieckiem z uszkodzeniem mózgu;
– wspierania nieprawidłowego rozwoju psychomotorycznego dziecka (metoda Peto);
– narzędzi diagnostyczo-terapeutycznych do oceny dzieci z jednostronnym dziecięcym porażeniem mózgowym (test Aha);
– terapii zajęciowej i metod psychomotorycznych w pracy z dzieckiem z przepukliną oponowo-rdzeniową;
– wspomagania terapii dziecka z zaburzeniami mowy i komunikacji (arteterapia z elementami sensoplastyki);
– umiejętności komunikacyjnych z dzieckiem z niepełnosprawnością, m.in. z autyzmem.
Książka skierowana jest do rodziców, terapeutów pracujących z dziećmi, nauczycieli przedszkolnych i edukacji wczesnoszkolnej, logopedów oraz fizjoterapeutów.
W publikacji przedstawiono metody terapeutyczne dotyczące:
– integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością;
– nieprawidłowego rozwoju ruchowego dziecka (dogoterapia);
– diagnozy i metodyki pracy z dzieckiem z uszkodzeniem mózgu;
– wspierania nieprawidłowego rozwoju psychomotorycznego dziecka (metoda Peto);
– narzędzi diagnostyczo-terapeutycznych do oceny dzieci z jednostronnym dziecięcym porażeniem mózgowym (test Aha);
– terapii zajęciowej i metod psychomotorycznych w pracy z dzieckiem z przepukliną oponowo-rdzeniową;
– wspomagania terapii dziecka z zaburzeniami mowy i komunikacji (arteterapia z elementami sensoplastyki);
– umiejętności komunikacyjnych z dzieckiem z niepełnosprawnością, m.in. z autyzmem.
Książka skierowana jest do rodziców, terapeutów pracujących z dziećmi, nauczycieli przedszkolnych i edukacji wczesnoszkolnej, logopedów oraz fizjoterapeutów.
Polecamy również
46,81
PLN
Cena rynkowa: 59.00 PLN
Nauczyciel mentor Zbuduj klasę marzeń
31,75
PLN
Cena rynkowa: 40.00 PLN
Nauczycielska diagnoza pedagogiczna w przedszkolu i w szkole
43,64
PLN
Cena rynkowa: 55.00 PLN
Szkoła w sytuacji trudnej
54,75
PLN
Cena rynkowa: 69.00 PLN
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole
35,71
PLN
Cena rynkowa: 45.00 PLN