Wczytuję dane...

Marketing sportu

PWE
Produkt dostępny!
52,06 PLN
Cena rynkowa: 64.90 PLN
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    PWE

Szczegóły

  • Autor: 

    Sznajder Andrzej

  • Format: 

    16.2x23.6

  • Objętość: 

    310

  • Oprawa: 

    Kartonowa Foliowana

  • Rok wydania: 

    2015

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    3