Wczytuję dane...

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Produkt dostępny!
33,05 PLN
Cena rynkowa: 42.00 PLN
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.

Dane techniczne

Szczegółowe dane

  • Autor: 

    Szulc Magdalena

  • ISBN: 

    9788323240341

  • Objętość: 

    214

  • Oprawa: 

    Twarda

  • Rok wydania: 

    2022

  • Tematyka: 

    Kultura

  • Wydanie: 

    1

Polecamy również