Zarządzanie jakością w logistyce
Tematyka książki została uporządkowana poprzez cztery główne części:
PIERWSZA - systematyzująca zagadnienia związane z definiowaniem jakości na przestrzeni lat i charakteryzująca współczesne systemy zarządzania jakością.
DRUGA – poświęcona sposobom kształtowania jakości na etapie zaopatrzenia. Zwrócono w niej szczególną uwagę na procedurę doboru i oceny dostawców oraz scharakteryzowano proces kontroli jakości półproduktów. Zaakcentowano też znaczącą rolę utrzymywania partnerskich relacji z dostawcami, a także przedstawiono metody oraz techniki służące do minimalizacji i optymalizacji poziomu zapasów.
TRZECIA - przedstawiająca nadrzędną rolę logistycznej obsługi klienta w procesie dystrybucji. Omówiono w niej zagadnienia takie jak: klasyfikacja klientów, sposoby opracowania polityki obsługi klienta, metody badania satysfakcji klienta oraz projektowania nowych wyrobów.
CZWARTA - zawierająca informacje na temat metod, technik i narzędzi zarządzania jakością służących do poprawy skuteczności i efektywności procesów produkcji. Scharakteryzowano w nim takie instrumenty zarządzania jakością jak 5S, Poka-Yoke, Six Sigma, Lean Management oraz Kanban, ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w doskonaleniu procesów logistycznych.
Źródło wiedzy nie tylko dla środowiska naukowego, ale też dla przedstawicieli biznesu, inspirując ich do praktycznego wykorzystania zawartych w niej treści.
Azymut
-
Autor:
Dominik Zimon
-
Format:
16.5x23.5cm
-
ISBN:
9788381026703
-
Objętość:
138
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2023
-
Tematyka:
Ekonomia Biznes
-
Wydanie:
2