Eventy.
X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.onepress
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe
Człowiek ? jak flaming ? należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!
To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:
* Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)
* Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)
* Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)
* Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)
* Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)
To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej
od autorki
Człowiek ? jak flaming ? należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!
To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:
* Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)
* Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)
* Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)
* Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)
* Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)
To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej
od autorki
Polecamy również
32,96
PLN
Cena rynkowa: 49.00 PLN
Razem czyli lepiej Mała księga inspiracji
24,90
PLN
Cena rynkowa: 37.00 PLN
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)
30,21
PLN
Cena rynkowa: 44.90 PLN
Testowanie pomysłów biznesowych
59,88
PLN
Cena rynkowa: 89.00 PLN