Wczytuję dane...

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)

Produkt dostępny!
52,94 PLN
Cena rynkowa: 66.00 PLN
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...)
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.
dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji

Dane techniczne

  • Realizacja zamówienia::

    48 godzin

  • Producent:

    cedewu

Azymut

  • Autor: 

    Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788381028523

  • Objętość: 

    220

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

Polecamy również