STEAM-owa szkoła
W ramach programu STEAM uczniowie uczestniczą w projektach, które łączą różne przedmioty i promują aktywne uczenie się. Na przykład, mogą tworzyć projekty inżynieryjne, które wymagają umiejętności z zakresu matematyki i sztuki, lub prowadzić badania naukowe, które angażują technologie.
Prezentowana książka ma na celu zgłębienie koncepcji STEAM w kontekście edukacji, analizę jego korzyści oraz zaprezentowanie konkretnych strategii i narzędzi, które mogą być stosowane w szkołach na różnych poziomach nauczania. Poprzez interdyscyplinarną perspektywę ukazuje, jak łączenie nauki ścisłej ze sztuką może pobudzić kreatywność, rozwijać umiejętności praktyczne i przygotować uczniów do wyzwań XXI wieku.
Partner merytoryczny: Steam Polska.
Azymut
-
Autor:
Plebańska Marlena, Szyller Aleksandra
-
ISBN:
9788382703290
-
Objętość:
200
-
Oprawa:
Miękka
-
Rok wydania:
2024
-
Tematyka:
Pedagogika Oświata Szkolnictwo
-
Wydanie: